Mina bilder

fredag 17 april 2009

Hur hinner alla med allt??

Jag borde...
Jag måste...
Jag skulle...
Jag ska...

Hela dagen har det bara snurrat i min skalle och jag har flängt fram och tillbaka bland allt jag skulle fått undan idag och ändå har jag inte fått ett SKIT gjort!?!

Jag skulle printa sonens inbjudningar till konfirmationen och få dom ivägskickade...färdigt?? NIX PIX men på god väg!! Dom är iaf NÄSTAN klara :o
Jag skulle tvätta tre maskiner tvätt...färdigt?? NIX PIX men allt ligger sorterat i köket!! Det finns väl en morgondag??

Jag har i vilket fall som helst hunnit med att handla mat, hämta piller på apoteket, hämta posten hos mamma, betala två glömda räkningar, klippa mig, hjälpa sonen att packa inför helgens läger, gå igenom posten och uppdatera hemsidan!! *pustar ut*
Dessutom vet jag att innan kvällen är slut är inbjudningskorten färdiga för att lägga på lådan imorgon. Det är förvisso helg så jag behöver EGENTLIGEN inte stressa med dom alls om jag tänker efter... :D

Sitter ensam ikväll och njuter faktiskt av lugnet här hemma. Det har varit för mycket för min lilla hjärna den sista tiden. RN begav sej hem vid lunch idag och kommer tillbaka imorgon bitti för att äta lite frukost innan vi beger oss ut och shoppar loss på Outlet i Osby. Ska bli kul även om det blir stressigt. Vi ska vara i Kristianstad innan klockan ett för att hämta upp hans barn för att sedan packa ihop en pick-nick och bege oss ut i solen!! Lovar att andas ut mellan alla måsten och hinna med att njuta av vårsolen!!

Ta hand om er mina goa vänner!!
Puss & Kram

Pärlhyacint

6 kommentarer:

  1. Bra att du LOVAR at andas ut åså mellan varven *L*
    Låter iallafall supermysigt å jag hoppas du får fyndat!

    Har en fråga; På din förra/gamla hemsida använde du dej ibland av ett program (som även jag ladda upp å anv efter att ha sett det hos dej) som var att man kunde lägga upp massor av foto i bildspel såsom "regn" "roterande kub" "fotoalbum" m.fl m.fl. Kan inte hitta det nu sen hårdisken raderades å ställer mitt hopp till dej snäckan. Kan duhjälpa mej?? *tittar nejdande åme världens sötaste hundögon* hahaha;)

    Kramizar i massor + att jag tar en timme av din värk utöver min egen så att du kan njuta extra mkt (tänk om man verklligen HaDe kunnat göra så!?!) Men det e tanken som räknas=))

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!Ser också att du har fullt upp som vanligt..Jag själv jobbar för fullt själv är nästan aldrig hemma..Är inne på mitt 4:e extra pass sen den 1 april..Man kanske skulle försöka varva ner lite..Det kanske du också skulle försöka att göra..Men säger som jag alltid brukar göra att du ska va rädd om dig och framför allt sköta om dig vännen..Du får ett gäng kramar ifrån mig..
    Johan

    SvaraRadera
  3. Cicci...
    Nu kommer tjatmostern här...
    Du MÅSTE börja varva ner!!!! Dra i handbromsen lite!
    Ta en dag off från ALLT!!! Jag lovar att du hinner med det som ska göras ändå.. Om inget annat så samlar du ny energi och låter din kropp vila lite!!!!
    Du är snart i den berömda väggen igen om du inte börjar tänka lite mer på dig själv!!
    Kramar
    Chrissie

    SvaraRadera
  4. Du hittar den på picturetrail.com gumman!! Snällt av dej att ta över min värk en stund!! Vi får se till att festa bort den snart..*s*
    Ta hand om sej tjejen!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Chrissie!!! Jag tog en heeeel dag off!! Ibland är det bra att va bakis...*s*
    Kramisar

    SvaraRadera
  6. Psst. Du har blivit utmanad!

    Tack för att du svarade på min frågan om picturetrail!=)

    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.