Mina bilder

onsdag 20 maj 2009

Besvikelse

Egoist - person som prioriterar sitt eget välmående högst och främst gynnar sig själv!!

Om JAG är en sådan människa så säg för fan till mej illa kvickt!! Jag vet att jag kan prioritera mej själv ibland men säger sällan eller aldrig nej när någon behöver mej...DUMMA JAG!! I min enfald trodde jag att jag skulle få tbx av allt jag ger när jag skriker efter hjälp men ack nej...

Jag är besviken...jag är extremt ledsen och just nu känner jag mej så ynka liten och glömd från de jag trodde var mina vänner...

Kort blogg...
Orkar inte skriva...
Orkar inte bry mej...

Kaktus

5 kommentarer:

  1. Herregud min kära cicci. tro på Karma, läs mina kommentarer på min blogg.

    Att va egoist är inte det samma som att va rädd om sig själv, självklart ska du se till ditt eget bästa, mår du bra så kan du dela med dig av ditt mående.

    Jag vet att karma fungerar o att det kan kännas hopplöst ibland, men om du läser mig o kommentarer så får du det bekräftat.

    Va rädd om dig du är en värdefull tjej.

    Kramar/ Tobbe

    SvaraRadera
  2. Vad i halleda är det frågan om gumman??

    Har sagt till dig att du ska ringa om du behöver hjälp.. You own 2 (MINST) från mig i vartfall!!

    Tala om vem som kallar dig ego och jag ska handlöst slå ner den fan med ett knogjärn!! Är det någon som ställer upp för folk så är det väl ändå DU!?!?!?

    Tror jag anar ugglor i mossan och hoppas att det INTE är som jag tror....

    KRAM på dig och hör av dig!!!
    Pöss
    Chrissie

    SvaraRadera
  3. Kramarom dej hårt å påminner dej om att du är välkommmen hit när du ill å behöver!=)

    SvaraRadera
  4. Hej!!
    Du får många kramar från mig..Håller med de andra som kommenterat din blogg..Du är inte nått ego..Jag gillar dig för den du är..De som inte kan aceptera dig för den du är kan du låta bli att se..Som jag alltid har sagt du vet var jag finns..Ställer upp när jag kan..Va rädd om dig för det finns bara en sådan go person som du..
    Kram
    Johan

    SvaraRadera
  5. Hej Cicci,

    Hittade din blogg idag. Dina tankar liknar mina mycket och jag vet hur det är att inte orka så mycket. Vi bor inte så långt ifrån varandra heller, vilket oxå är roligt när jag hittar en bloggare på nära håll.
    Jag har dock sluppit ha så mycket kontakt med Fösäkringskassan under min sjukskrivning.

    Lycka till med allting,

    Cattis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.