Mina bilder

måndag 15 juni 2009

Med ögon som går i kors...

...och en hjärna som snart slutar fungera!! Återigen inne i en mycket sömnlös period. Skulle behöva nollställa hjärnan som JL:vännen sa till mej igår - hur lätt det nu är på en skala :o Det kryper i benen och klådan på kroppen håller på att göra mej tokig!!
Febern är iaf borta!! :D Dock fryser jag och svettas om vartannat mest hela tiden.

Har i helgen hållt på lite i trädgården samt ÄNTLIGEN fått mina sängkläder tvättade!! Underbart ljuvlig känsla att krypa ner i sängen...synd att jag är ensam dock :(

BP fyllde 45 i helgen. Jag pallade dock inte närvara på nån fyllefest....sorry!! Stort GRATTIS kära vän!! Firar dej en annan dag!! *lovar*

Har hittat massor med nya artiklar att lägga upp på hemsidan vilket jag får varva med trädgårdsarbete för att skingra alla tankar. Måndag och tisdag ska bli hyfsat väder så ägnar de dagarna till detta!!

05.30 ska jag skjutsa OR till Karlshamn för hans efterlängtade operation av sitt diskbråck. Håller "alla två" tummarna för att du ska bli bättre vännen och slippa dina smärtor!! *kramar om*

RN och jag var på fotboll i helgen. ÄNTLIGEN!!! fick KFF-tjejerna sin första seger!!! 4-0 mot Stattena...GRATTIS!! :D

DP och sonen har ägnat helgen till att tömma förrådet samt börjat riva det för att kunna påbörja gjutningen av det nya bygget. Spännande!! Är där med kameran och dokumenterar. Bilder kommer senare!!

Ska söka ett jobb som frilansfotograf i veckan - vad tror ni om det?? veckan i övrigt bjuder förmodligen mest på bekymmer och en massa jobb eftersom FK verkar ge avslag på min ansökan om förlängd sjukersättning. Kommer naturligtvis att överklaga med det suger ENERGI!! De anser att jag är FULLT arbetsför MEN jag måste ha ett jobb som inte är fysiskt belastande eller för monotont...ehh...FINNS såna jobb?? Jag fattar NADA...fortsättning följer.......

Ska titta på två boende i veckan. Ett i Osby och ett i Kristianstad. Hoppas att det ska vara nåt som passar. Hade varit skönt att komma på plats i livet snart!! HÅLL TUMMARNA!!

Värken lever sitt ständiga liv och vill inte ge med sej en tum. Tycker att fanskapet kan ta semester ett år nu!! Hade varit underbart att lägga energi på jobb, fritid och att LEVA istället!! funderar på att börja studera förresten!! Vad och när återstår att se...

Nu ska jag våldta John Blund kära vänner!!
Take care
Puss & kram

Smörboll

2 kommentarer:

  1. Livet är som det är, både på gott o ont.

    Men fy fan för neg skit som suger energi.

    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, skrev PRECIS en lååång kommentar men råkade på ngt vis radera den *sorry* å orkar inte skriva om... Ialf.Summan av det i korta drag:
    1)F*ck f-kassan!
    2)Håller BÅDA tummarna;) att ngt att boendena känns som "your place"
    3)Hoppas sömnen blir bättre
    4)Det e lövel med nytvättade å manglade lakan. Karl hade varit pricken över i:et såklart men först kommer nytvättade lakan å sen nytvättad karl (inbillar jagmej iallafall) hahaha;)
    5)Var rädd om dej tjejen!!

    Många kramar,
    din vän Cissi

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.