Mina bilder

fredag 7 augusti 2009

Rehabilitering!!

Attans vilken lugn vecka det har varit. Värken efter helgens slit har gjort mej mer eller mindre sängliggande hela tiden. Det har inte gått att sitta några längre stunder. Har dock fått hemsidan uppdaterad och nya medlemmar inskrivna.

Saknar CO hur mycke som helst och idag när humöret gått i taket behöver jag hennes axel att gråta ut mot. Som ni kanske vet fick jag ett erbjudande om att hyra ett hus på landet för ett tag sedan. Huset har ett gudomligt läge och jag blev förälskad på studs. Jag tackade nej till ett annat hus som jag fick hyra gratis under tre år mot att jag renoverade resterande på huset samt gjorde en liten utbyggnad över ingången. Eftersom jag hellre ville ha huset utanför Osby tackade jag således nej till huset utanför Kristianstad.

Berättade för killen jag dejtade (eller va fan jag nu gjorde...känner mej mest utnyttjad) om huset och han verkade inte nämnvärt intresserad... Han gick dock bakom ryggen på mej och tog kontakt med ägaren och idag fick jag besked på att HAN får hyra huset. Är så besviken på honom så det går inte att beskriva i ord. Skickade ett gäng sura mess till honom men inte ens dom behagar han svara på!! Är alltså fortsättningsvis bostadslös tack vare någon som skulle föreställa en vän...*kräks*
Fucking less på att inte kunna lita på människor...vissa drar sej uppenbarligen inte för nånting!!

I helgen blir det röjarskiva hos JR och JO. Vi ska delas upp i arbetslag och hjälpa dem få ordning på huset inför vintern. Även om jag har värk som fan ser jag fram emot att få träffa lite nytt folk samt komma ifrån allt skit!!

Orkar för tillfället inte bry mej ett skit om nånting...återigen trött på motgångar och idioter...

Skickade iväg ett mail igår angående ett möte för att starta eget...kommer inte yppa ett skit för några fler gällande mina planer...jag vet inte vilka jag kan lita på. Känns surt som fan... Jag hoppas iaf jag kan lita på er som redan vet!!

Massa kramar till de som är värda dom!!
Puss & Kram

Fikus

4 kommentarer:

  1. FY FAAAN, vad fult gjort av honom!!
    Han VET om din bostadssituation och man gör bara inte så!!! Har folk (eller läs FÄ) inget vett innanför pannbenet längre??

    Ska tipsa dig så fort jag hör talas om något boende!!!

    Ha det gott och kör inte slut på dig hos J o J i helgen!!!

    Kramkalas
    Chrissie

    SvaraRadera
  2. Amen vad e det för rötägg du lyckas dra till dej gumms?

    Nästa gång jag e i Krd/Osby pekar du ut honom åså nitar jag å "frågade-jag?"grabben honom så att han inte längre kan bo ensam i ngt jävla hus utan personlig assistent!! *grrrrr*

    Har varit riktigt orolig för dej...ringt å messat men förstår. Hoppas dock att du går med på mina planer att snart, typ redan i sep, vill komma upp. Skall kolla om RN oxå om han vill ha besök, men jag hoppas såklart jag e välkommen till åtminstone dej:))

    Ring om det e ngn! Lova!!

    Puss & Kram i överflöd

    SvaraRadera
  3. Du vet att du alltid e välkommen Cissi!! Nu e jag förbannad på tfn me för den verkar bara fungera när den själv vill...
    Lovar att ringa när jag orkar prata...just nu suger ALLT!!

    Tack Chrissie...du e alltid lika snäll å go!! Tänk om alla vore som oss...vilket samhälle vi hade haft!! Tänker INTE köra slut på mej hos J&J i helgen...om jag ens kommer dit...:(

    Kramisar till er båda å tack för att ni bryr er!!

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!!
    Fy faan vilket jävla as som gjorde så mot dig..Fattar inte att folk kan bära sig åt så mot en sådan go person som du är..Men dumma svin finns det gott om..Hjälper gärna hjälpt till att nita personen i fråga..Hade nog kunnat få med mig ett antal vänner som hade hjälpt till med det..Han ska inte känna sig säker nu efter detta..Man gör bara inte så mot dig..Säg bara till om du vill ha hjälp med något..Va rädd om dig vännen..Hör av dig..Du vet var jag finns..Skickar över ett gäng kramar till dig..
    Hälsningar
    Johan

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.