Mina bilder

lördag 19 februari 2011

Var tar tiden vägen??

Börjar bli lite trött på kylan i huset. Det är verkligen ingen värme att skryta med här när det är minusgrader utomhus. Idag steg jag ur sängen 07.50 och det var 7,9 grader i köket! INOMHUS!!!! Utomhus var det -11,6! I köket finns ingen värmekälla och i källaren under kommer det in kyla genom dörr och ventil trots att vi försökt täppa till efter bästa förmåga...detta gör att golvet i köket kyls och ibland känns som att gå på is... Jag som ALDRIG brukar frysa sitter med raggsockar och filtar mest hela tiden!! Jag har ingen aning om varför elementet i köket plockades bort men funderar starkt på att få det inkopplat igen!! Rörmokare någon???

I fredags ringde jag min läkare eftersom jag fått en gruuuuvlig smärta när jag kissar! Det känns precis som om det sitter nåt i vägen i urinröret och det blöder ibland. Fick komma på studs!! Undersökningen visade inflammation i urinblåsan och urinvägsinfektion med misstanke om njursten. Jag fick antibiotika och ska tillbaka på måndag för att ta om några prover...

Igår vaknade strax innan sju och softade framför en film på tv i väntan på att ta min antibiotika. Den ska intas 3 ggr/dag fördelat på morgon, middag och kväll! Efter pillerna fixade jag lite med Travian innan jag tog kameran och begav mej ut i solskenet!! Har länge spånat på ett ställe med mycket vatten, forsar och is så det var dit jag begav mej. Efter 1 1/2 timmes fotande är jag nu heeelt slut i kroppen. Här kommer iaf några smakprover från dagen....







Fler bilder kommer att läggas ut på Facebook under dagen!! Det är bara att titta in om du är nyfiken!!

Nu ska jag pälsa på mig och ta en promenad i kylan och hoppas att höften håller för detta! Solen strålar och jag ska suga i mig energi!!
Puss & Kram

Snödroppe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.