Mina bilder

onsdag 22 februari 2012

Nu jävlar får det vara nog!!

God morgon skrämmande värld!!

Det känns allt annat än roligt att mötas av Sveriges "nyheter" denna dag och jag undrar när svenska folket får nog av all särbehandling, vansinnesåtgärder och sjuka nyheter?!?

Var fan finns alla ROLIGA nyheter som inte handlar om särbehandlingar, rasism, krig, våld och död??? Hela världen ses som en enda stor hög av negativa förändringar och jag undrar vart världen är på väg! The bottom is nådd!!

INVANDRARE SKA SLIPPA BETALA SKATT

LAHOLMS KOMMUN HJÄLPER NYANLÄNDA MED KÖRKORT

ÖPPENHET BYGGER ETT STARKARE SVERIGE

MILJARDER GÅR OMINTET FÖR DAGENS PENSIONÄRER

2/3 ARBETSLÖSA UTAN ERSÄTTNING - REINFELDT INTE OROAD

Några tänkvärda och (för mig) berättigade kommentarer kring detta hittades på nätet...

Mikael Vingmutter Gelin
Jag är så förbannad på regeringen och våra retards att jag känner att imorgon begår vi kollektivt självmord. Detta kommer leda till inte bara protester utan ökat våld i Sverige. Invandrare får ta smällen för våra aggressioner mot regeringen och invandrare slår tillbaka för deras oskyldighet. Det här landet kommer om c.a 25-35 år att vara precis som i vilket Afrikanskt land som hellst. Det kommer definitivt vara imbördeskrig om ens det räcker? Nej, stoppa invandringen, lyssna på Jimmie Åkesson! Vi behöver inte fler invandrare, det finns inte många som känner att vi behöver fler. Sätt högre krav på dem som finns i landet. Ta bort religonsfrihet (90% av alla mord där invandrare beträffar har med religon att göra). Tillåt utvisning efter att personerna har blivit Svenska medborgare, eller tillåt ingen invandrare att bli det. Det finns MASSOR av lösningar på problemet vi har, men framförallt kommer få. Varför sitter då en 22 årig kille utan utbildning och kan detta, medans överbetalda politiker tycker att lösningen på vårat invandrarproblem är att ge dom gratis körkort och ingen skatt. Vakna innan svenska folket gör det för då har ni problem..

Stefan Winqvist
Vilka äckliga människor. Det är inte invandrare som det är fel på. Det är politikerna som pissar på oss och som bestämmer över huvudet med idiotiska förslag. Ska jag flytta till ett sånt område, får jag dessa skattelättnader för att jag är halvinvandrare???? Jag kan gå till ytterligheter för att stoppa sådan förslag, och som alla fattar. SD kommer ju få ett utmärkt argument för att locka nya röster och det med all rätt. Jag jobbar för mig själv och för min familj och för ett land. Men jag vill inte ge mina skattepengar till sånt skit. Mitt barn ska inte få sämre skola,vård,omsorg etc. för att vi ska ge skattelättnader till folk som icke är svenska framför de som är det!

Daniel Liljan Liljenberg
Allvarligt talat! Nu får ni fan ta mig lägga av. Hur korkad är inte denna idén egentligen.

Hur kommer det sig då att dom ska ta del av vår sjukvård, skola, äldrevård mm??
Och dom ska kunna starta ett företag bara sådär och få ett lån till det?
Så vi Svenskar hur blir det med oss som har problem att starta eget. Hur ska vi göra då tycker ni?
Hur kommer svenska folket reagera på detta tror ni? Eller förresten kolla på alla kommentarer så fattar ni nog att jag var vääääldigt sarkastisk i den frågan.

Och ni skapar bara mer och mer problem för folket i detta landet. VI KRÄVER att ni tar era huvuden ur arslet och ser hur det är här i eran drömvärld och hur mycket irritation ni skapar med era korkade idéer. Ni fattar inte det själva att ni gör det eller hur?

Jimmy_M
jag läste en artikel i Dagens Industri imorse angående Grekland. i kommentarsfältet så var det en person som skrev att "grekerna är välkomna till sverige för här slipper dom några krav på sig" och länkade till denna artikel. bara nån minut efter att han lagt upp sin kommentar på Dagens Industri med denna länk så togs kommentaren bort!!! så fort det nämns något negativt om invandring så tystar medierna ner det direkt. gör ert jävla jobb istället och avspegla verkligheten så som den ser ut på riktigt!! det FINNS problem med invandring och vad det bär med sig i samhället och DET FINNS dom som får betala för alla dessa problem, nämnligen övriga svenskar men framförallt våra äldre som byggt upp detta jävla land!!!! våra äldre ska få vara utan ett ägg till frukost bara för att Mr.Lökrapare ska få slippa betala skatt samt få skattefinansierade lån till förmånlig ränta. och NEJ det är INTE invandrarnas fel utan VÅRA FOLKVALDA POLITIKERS FEL!! jag är inte rasist utan bara realist som får leva i och med dessa problem som våra s k politiker skapar. fy fan!!!!

Tobias Sandberg
Idioti, det är väl kortfattat vad detta är.
Varför ska någon få betala mindre skatt än en annan?
Alltså kommer man hit som invandrare så tycker jag man ska börja jobba direkt när man kan och då betala exakt lika mycket skatt som sina medarbetare.

Det kommer ju sluta med att sverigefödda kommer få betala ännu mer i skatt än vad vi redan gör, eller kommer det här förslaget även gälla alla med invandrarbakgrund?

Sen vad gäller lån, hon har alltså redan försatt ett bolag i konkurs så då tycker jag att hon ska vara glad för att hon ens fick ett lån till personligen skulle jag nog inte låna ut pengar till någon som redan försatt ett bolag i konkurs om den personen inte har riktigt bra säkerhet.

Själv orkar jag inte ens kommentera skiten längre!! Dags för lite roligare aktiviteter med syster Cassandra står på schemat istället!!
På återhörande
Puss & Kram

Förfall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.