Mina bilder

fredag 12 juni 2015

Mycket på g

Saknar min cykel jag beställde för en vecka sedan. Fick ett mail om att cykeln skulle komma in den 3 juni och skickas till mig snarast möjligt. Jag börjar undra om de glömt bort mig. Får nog bli ett samtal till Harald Nyborg imorgon. Måste även ringa min terapeut och boka om tiden med henne då jag lyckats dubbelboka...

Efter tre samtal till Ticnet har jag äntligen fått ordning på päronens presentkort så de kan gå och se Peter Jöback och Helene Sjöholm i I love musicals... Skam den som ger sig!!

Idag har jag testat min nya ångmopp och den gjorde underverk i köket. Normalt sett brukar jag få knäskura golvet eftersom jag röker inomhus men numera slipper jag det!!

Vädret verkar bjuda på en del värme framöver vilket är mer än välkommet. Har gudabenådat ont efter atlasbehandlingen - känner mej öm i precis hela kroppen men värst är det i nacken. Det är bara att hoppas att det ger med sig och att värken ska bli lindrigare...

Är grymt sugen på att ut och resa men har inte ens ork att tänka tanken på att resa med denna kropp just nu. Jag hoppas verkligen jag mår bättre när vi ska åka till Kiruna. Som tur är har vi bara en dag inbokad den veckan och resten tar vi som det kommer efter vad vi har lust och ork med.

Tröttheten slår emot mig när jag sitter framför datorn numera. Det händer ofta att jag sitter där och somnar till om dagarna. Sömnen är under all kritik och en tupplur mitt på dagen är nästan ett måste om jag ska orka med hela dagen. Dock är det sällan jag tar den där tuppluren...

Puss & Pannkaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.