Mina bilder

söndag 7 juni 2015

Släktträff

Jag minns inte vilket år jag tog tillbaka mitt dopnamn Cecilia men tror att det var 2006-2007 någon gång. I samband med detta tog jag min mormors efternamn för att hålla det kvar inom släkten. Trots att det gått så många år har halva släkten inte respekt nog att kalla mej Cecilia eller Cicci som jag kallas av de flesta. De kallar mig fortfarande Ann och jag fullkomligt hatar det namnet. Hur jävla svårt ska det va att fatta att jag bytt namn??

Pappa fyller 60 år idag och vi firade honom igår. Bilresan gick hyfsat bra men gav lagom med värk i vanlig ordning. Mamma bjöd på supergod italiensk buffé, vädret var strålande, måendet någorlunda och jag fick träffa min son några timmar! Jag var hemma rätt sent och nästan stupade i säng. Sovit som en kratta inatt och gick upp tio över fyra. Tog en promenad med hunden för att få igång kroppen lite och nu sitter jag framför datorn och halvsover...

HIF tog en 3-poängare igår mot Åtvidaberg vilket kändes bra. Nu är det uppehåll och väntan på att serien ska komma igång igen. Jag får nöja mej med damernas VM så länge!

Idag inbjöd vädret till en tura till Helsingör. Vädret var dock inte så skönt som det såg ut till att vara. Det blåste en hel del kyliga vindar där ute så vi satt inne hela resan. Efteråt var vi på Kings Corner och åt en bit mat. Trevligt värre! Var helt slut när jag kom hem och stupade i säng... vet inte hur många timmar jag sov men skönt var det!

Over änd out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.