Mina bilder

lördag 8 november 2014

Fredagsmys med hunden

Svullnaden är nästan borta och äntligen har värken gett med sig! Dock har jag lyckats tappa en annan fyllning idag...

Dagen har varit hyfsat slapp men jag har varit iväg en sväng och handlat samt varit ute på en promenad med hunden. Hon har varit klistrad vid mig de senaste tre dagarna och har förmodligen känt av att jag mått dåligt och haft ont...

Blev Idol framför tv:n ikväll och jag är grymt imponerad av årets deltagare. Vilka artister! Tror det blir en final mellan två tjejer i år...fast iofs trodde jag att förra veckans förlorare skulle vara kvar längre så det återstår väl att se vilka som står i globen och sjunger...

Har varit fumlig som tusan idag och händerna skakar som asplöv. Tror att jag har en aning abstinens efter mer morfin även om det inte känns så i övrigt. Har jag klarat av att sluta en gång tidigare så ska jag minsann klara det denna gången oxå...om nu inte värken blir outhärdlig.

Sonen hörde av sig idag och vi ska ses på söndag. Ska bli trevligt för det var ett tag sedan! Även om jag misstänker att det önskas en hel del hjälp med bilen som ska säljas. Självklart ställer jag upp och hjälper honom efter bästa förmåga...

Lyckades med bedriften att svimma när jag var på väg i säng. Slog i skallen ordentligt och när jag väl vaknade till liv höll "sambon" på att försöka få mig på fötter igen. Har en liten bula i skallen som ömmar en del men annars känner jag mig som vanligt idag. Obehagligt var det iaf och jag hoppas att det inte händer igen...

Over änd out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.