Mina bilder

tisdag 4 november 2014

Växlande vindar...

Märker antibiotikans effekt på magen. Den har kört igång med råge. Trötthet och frossa på grund av inflammationen. Svullnaden kring ögat har gått ner men kinden värker så jag håller på att bli tokig. Imorgon ska jag ner till tandläkaren igen för att "visa upp mig" så att tandläkaren fick se att antibiotikan gjort verkan. Känns inte som om den gjort den verkan hon önskar men det återstå att se imorgon. Har ju kvällens och morgondagens piller oxå att ta innan dess.

Vädret har onekligen varit växlande idag. Solen sken när jag begav mig till bilverkstan för att lämna bilen och när jag väl var där var det stora svarta moln hängande i luften och regnet var bara att vänta. Skuren var snabbt över och snart var vädret lika härligt. Gick ut med hunden och det blåste rejält. Det gillades av Iza då hon kunde jaga alla löv som yrde omkring. Vet inte en hund till som är så galen i löv som hon är...

Idag var det dags för halveringen av morfinet och det är bara att vänta och se vad som händer och fötter...

Puss & pannkaka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.