Mina bilder

söndag 9 november 2014

Helgen som rann iväg

Denna helg gick snabbare än tåget och den har varit lagom slapp. Idag åkte jag till Osby för att träffa sonen en sväng. Han skulle iväg med släkten och äta middag på fars dag så det blev inte så många timmar tillsammans innan det var dags att åka hemåt igen. Med min sedvanliga tur skulle naturligtvis tågresan inte gå helt smärtfritt. På vägen hem fick jag veta att tåget mellan Hässleholm-Helsingborg var inställt och det skulle gå ersättningsbussar. Lyckades dock komma med första bussen som gick och den var knökfull när vi åkte iväg.

Har haft svimningskänslor vid två tillfällen idag och det känns riktigt obehagligt. Om det fortsätter får jag nog kontakta läkaren. Bulan i skallen ömmar fortfarande sedan jag svimmade i fredags. Gårdagen var dock lugn även om det kunde snurra till i skallen när jag reste mig upp men det brukar jag kunna känna.

Nu väntar en lugn kväll för att orka med morgondagen. Magen är redan i uppror (förmodligen med hjälp av antibiotikan) inför tandläkarbesöket imorgon. Jag hoppas innerligt att tanden inte ska strula och jag ska slippa operera ut den. Hoppas även att det inte kommer kosta skjortan...

Puss & Pannkaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.