Mina bilder

fredag 7 november 2014

Teknikens under

Jag blir knäpp på tekniska prylar för ingenting vill fungera som jag vill. Jag får inte min skrivare att skriva ut för den är "offline". Jag hittar inget i bruksanvisningen som kan hjälpa mig till rätta. Idag har jag försökt avinstallera den och installera om den men det går inte det heller. Jag skulle tömma min telefon på bilder men datorn visar en tom mapp där det inte finns en enda bild att tillgå... *suck* Jag ska uppenbarligen inte ha med tekniska prylar att göra! Irriterande värre är det iaf...

Har varit hos tandläkaren idag och domen blir att dra ut tanden som strular men jag måste vänta tills inflammationen lagt sig ytterligare. Hon dillade något om att den kanske måste opereras ut då roten har en liten krök på sig som kanske gör att den inte går att dra ut på traditionellt vis. Får ont i magen av att bara tänka på denna utgift då den inte är inräknad i min budget denna månad :(

Efter tandläkaren tog jag en fika med min kontaktperson. Hon hade varit i Turkiet en vecka och såg fräsch och utvilad ut. Annat än vad denna gör med mitt svulloansikte...
Peo tyckte jag liknade rumpnissarna i Ronja Rövardotter. Speciellt när jag ler... Nåja...svullnaden har lagt sig avsevärt även om det fortfarande gör förbenat ont och spänner i kinden.

Over änd out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.