Mina bilder

söndag 18 januari 2009

Ajsing bajsing!!

Väcktes av att telefonen ringde vid tio idag...den dog dock innan jag hann svara men fick mej ur sängen och in i städvärlden!! Började skura skåp i köket och diskade undan all disk och skurade ugnen innan mamma och pappa kom för att bära ner lådor i källaren.

Fick ner en hel del lådor i källaren innan min rygg skrek av smärta...ont ont ont. Ryggskott igen...:(
Pappa som har diabetes hade fått i sej för mycke insulin och blev alldeles konstig när han ansträngde sej...pumpade i honom socker men det tog tid för honom att återhämta sej...:( scary!!

Efter spring i trappor med världens sämsta kondis tog jag en dusch innan syster kom och hämtade mej för att åka till CN på produktvisning för Amway. Intressant kväll och ska dit igen på tisdag för att bli medlem samt handla på mej lite städgrejor!! Fick suuupergoda bullar till fika...CN har inte bakat för sista gången!!

Efter visningen åkte jag och syster till mamma och pappa för att äta lite mat. Stek stod på menyn och gudars vad god den var!!!

OR kom upp på kvällen för att hämta lite grejor i min ateljé och min andra syster kom upp för att låna lite piller...hon mådde inte alls bra...:(

Vill så hemskt gärna städa vidare för att känna att det händer nåt i lägenheten men minsta lyft eller om jag gör fel rörelse hugger som knivar i ryggen. Inser att jag måste ta det lugnt ikväll för att kunna göra nåt imorgon...*svordom* United 93 visas på tv så jag bänkar mej framför den istället!!

Sköt om er alla söta vänner!!
Puss & kram

Påsklilja

2 kommentarer:

  1. Åh, man tackar!!!
    När fröken har flyttat och har en egen frys kan denna baka ett gäng till dig... Kramen =) Chrissie

    SvaraRadera
  2. vi kan ha bakdag tillsammans!! Älskar att baka men inte lika roligt att göra det själv...
    Kramen

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.