Mina bilder

torsdag 22 januari 2009

Födelsedag!!

Idag börjar mitt 36:e levnadsår och jag sitter här och funderar över vart alla år tagit vägen. Jag är en älskare av allt vad nostalgi heter utan att för den sakens skull ha ångest över att åldras. Satt häromdagen och gick igenom lite lådor och album med gamla bilder från skoltiden...JISSES va snygga vi var!! Drömde mej tillbaka till den tiden en stund och känner att jag INTE skulle vilja tillbaka och göra samma resa en gång till. Vi hade en extremt bra sammanhållning i vår klass och visst kan jag sakna allt roligt vi hittade på, men när det kommer till skoltiden, att hitta sej själv samt träda in i vuxenlivet gör mej inte nämnvärt avundsjuk!! Det måste va förvirringens tid!! Tänk om man kunde komma ihåg ALLT från det härliga 80-talet!! Hoppas att klasskamraterna har många bilder att bjuda på till den kommande klassträffen!!

Firade min födelsedag med mat och tårta hos mamma och pappa. Har lagt ner firandet överlag men mormor och morfar tittade över på en snabb fika samt min fostersyster Cassi tittade ner!!
Sonen va med en liten sväng men han längtade mest hem till datorn... :o
Min present från mamma och pappa fick jag redan igår när mamma tog med mej på rea!! Fördelen med att fylla år i januari...75% på en hel del i butikerna!! Fick ett linne, en tröja, en skjorta, en stickad tröja och ett par jeans för under priset av vad bara jeansen skulle kostat till ordinarie pris!! FYND!! :D

Av mormor och morfar fick jag ett snyggt halsband och lite pengar vilket oxå var uppskattat!!
Fått en massa grattis via sms, mail och tfn idag vilket uppskattas!! Tack alla goa vänner!! :)

Tyvärr gick det inte lika bra för Sverige i handbollen idag när de mötte de regerande mästarna från Kroatien meeen vilken match dom gjorde!! Publikstödet för kroaterna var extremt och ändå höll Sverige humöret uppe ända in i det sista!! *impregnerad*

Pappa "Sune" ringde efter handbollen och talade om att operationen hade gått bra. De hade behövt ta lite mer av näsan än de trodde men har tydligen redan återuppbyggt hela näsan igen.

Nu ska jag lägga mej och försöka sova. Fått alltför lite sömn de sista nätterna...somnat sent och vaknat varannan timme men sovit alldeles för länge på dagarna...behöver få ordning på sömnen igen känner jag. Jag ligger inte i världens bästa säng vilket säkert påverkar min värk i ryggen en hel del. Härdar ut en vecka till för sen är det dags att överlämna nycklarna till lägenheten...
Känns som om det finns massor kvar att göra...:(
Sov sött mina vänner
Puss & kram

Vitsippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.