Mina bilder

tisdag 20 januari 2009

Erkänner...

Jag erkänner att jag är kär!! Jag är kär i LOC!! Ni vet alla reklamfilmer där de visar hur de med ett enda drag får bort ALL skit och man sitter där och kommenterar det hela med YEAH RIGHT!! Som om det skulle finnas nåt medel som var sååå effektivt. Undrar hur mycket gifter de finns i de medlen egentligen...:o Nu är det dock så att LOC ääääär så bra som de visar i filmer men det görs ingen reklam eller marknadsföring för produkten. Jag rengjorde min spis igår och den blev som ny utan större ansträngning. Jag blandade medlet med vatten och sprayade ner hela spisen sen gick jag ut på balkongen och syndade. När jag kom in igen var det bara att torka av medlet och all skit hade mer eller mindre bara runnit av spisen. Det tog ca 30 minuter att rengöra hela spisen inklusive 3 plåtar och inne i bägge ugnarna!! Plåtarna och ugnarna ser ut som om de aldrig blivit använda...:o Snacka om att denna är NÖJD!!

Det här medlet låter som rena giftet men faktum är att det finns inga gifter i det. Skulle man "råka" dricka det så krävs inga "giftåtgärder" med kräkningar eller att dricka grädde. Hört att man kissar bubblor dock om man skulle få för sej att testa... :)

Jag är dock inte lika kär i mina ryggsmärtor kan jag säga...:( Mitt högerben är mer eller mindre avdomnat av smärtorna och det hugger som knivar när jag rör mej. Vet att det är övergående så jag står ut men det går en hel del värktabletter. Somnade vid halv två inatt och vaknade igen vid fem av smärtorna sedan har jag sovit femton minuter i stöten fram till klockan sju och ändå känner jag mej utvilad!! Sov djupt de första timmarna vilket inte händer så ofta...

Hade tvättdag igår men fick ställa in allt vad tvättande heter eftersom ryggen vägrade fungera...:( Får väl ringa mamma och höra om hon kan tvätta det viktigaste...

Handbolls-VM går som på räls för Sverige och det är riktigt kul att titta på matcherna när de spelar så bra som dom gör...Håller tummarna hela vägen!!

Robin fick en ny kusin den 18:e. En flicka på ca 3 500 gram!! Tinda ska hon heta och är gudasöt!!

Denna dag bjuder på mer städning i den mån ryggen hänger med. Ska till CN och fika samt diskutera medlemskap i Amway eller om jag ska bli säljare...en del att tänka på!! Ska återigen försöka få tag i min personalchef för att diskutera arbetsträning. Har försökt en vecka nu utan resultat trots att jag lämnat meddelande om att jag vill bli uppringd...*hmmm* Undrar hur mycket hon har att göra?!? Vet att hon sitter i måååånga möten om dagarna...

Näe, nu är det dags att gå ner på fiket och köpa nybakta frallor och sen äta lite frukost!!
Ha en underbar dag!!
Puss & kram

Skogsstjärna

1 kommentar:

  1. Cicci...
    Du har ju redan en ENORM kundkrets med tanke på hur nyfikenheten kommer att välla hos dom som inte testat dessa produkter... Ta namn o nummer på allt o alla, så kör vi en visning med demo på allt...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.