Mina bilder

tisdag 20 januari 2009

Var tog tiden vägen??

Efter att ha vaknat tidigt trodde jag att jag skulle kunna sova en stund till innan jag skulle till CN men ICKE!! Började greja i lägenheten istället och ringde några samtal. Gick hemifrån vid tolv och stannade hos CN till halv fyra. Promenixade till affären för att hämta ut ett paket och handlade lite mat. Ringde OR och bjöd på middag mot att jag fick lite värktabletter av honom. Stod inte ut me värken längre...:(


Bestämde oss för att köra till Ikea för OR behövde en byrå och jag hade inte varit på Ikea på evigheter så jag hängde på!! Bilden visar min extremt stora köplusta!! Ett gäng flyttkartonger och lite kaffe!! :o Läsken tillhörde OR...

Efter Ikeaturen körde OR hem mej för att jag skulle kunna börja på maten medan han lastade ur grejorna han handlat. Gjorde köttfärs- och purjolökspaj som vi intog tillsammans med ett glas rött!! Mumsfilibabba... :P

OR stack hem vid nio och jag började titta på Independence Day i brist på sysselsättning...
Fick rycket och bestämde mej för att färga håret...precis när jag skulle börja ringde DP och undrade om jag kunde sova hos Robin imorgon..nemas problemas!!


När jag väl fått färgen i håret ringde min biologiska pappa "Sune" och grattade mej på födelsedagen i förskott eftersom han skulle in och operera näsan imorgon och skulle inte va hemma igen förrän på fredag...
Som vanligt var han onykter men han lovade att höra av sej efter operationen och jag bad honom ringa nykter nästa gång...får se hur det går med den saken dock.... :S

Efter 40 minuter i telefon så fick jag äntligen skölja av färgen i skallen. Färgskillnaden blev inte så stor som jag hoppades men det får la duga ett tag!!

Nu ska denna krypa ner i sängen och drömma söta drömmar!!
Puss & kram

Maskros

2 kommentarer:

  1. Du står i som vanligt..Det är dig likt och inte kunna koppla av..Mitt råd är ändå att koppla en dag och bara njut av den..Va rädd om dig och framför allt sköt om dig..
    Kram
    från
    Johan

    SvaraRadera
  2. Jag som är lugnet själv!!! :o
    *satte nog nåt i halsen*

    Jag får njuta och koppla av när allt vad flytt heter är färdigt. Just nu är det kaos och stress som råder även om jag inte känner att jag stressar onödigt mycket. Jag överlever alltid vännen!!
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.