Mina bilder

söndag 18 januari 2009

Tveklöst respektlöst!!

Kära vänner!!

Jag har bytt bloggplats som ni märker. Egentligen var det inget fel på den förra men jag kände att jag måste testa nåt nytt nu när ändå allt annat förändras i mitt liv!! Allt nytt på en gång. De som känner mej blir nog inte så förvånade för DRASTISK är juh mitt mellannamn!! :S

Jag är trött efter två sömnlösa nätter så nattens blogg blir inte lång. Har lyckats skramla ihop fem timmar skön sömn på över två dygn. Får jag ingen sömn inatt så blir morgondagen inte rolig. Har lovat CN att komma på visning av Amway imorgon. (Mest för att få smaka hennes goda bullar igen!! ;) ) Förhoppningsvis får jag hjälp av mina föräldrar imorgon att bära ner lådor i förrådet inför flytten så att jag och mamma kan börja städa två av rummen i lyan. Sen får jag ägna veckan åt att torka i garderober och köksskåp!! Skönt att börja se slutet även om det blir mer flyttande så fort jag hittat ny lya...

Angående dagens rubrik så tilldelas den en visss Kalmarbo som ännu inte lärt sej att jag INTE vill ha nattliga samtal från fulla människor!! Att dessutom inte ha förmågan att GE UPP när jag inte svarar i telefon utan jag tvingas stänga av telefonjävlen för att återigen försöka sova. Vad händer?? Han ringer klart på min andra telefon och återigen fattar han lite trögt!! Efter ytterligare 3 försök att få mej att svara stängs således den telefonen oxå av!!
Idag får jag en ursäkt via sms och han lovar att det inte ska hända igen...tror ni honom??
Kan avslöja att min telefon åter är avstängd...av samma anledning som förra natten. Ska det vara så förbannat svårt att respektera andra människor?? Jag bara undrar...:o

Idag inleddes handbolls-VM för Sverige!! Å vilken start det svenska laget fick!! De sopade banan med det kubanska laget och vann med 41-14!! Utklassning eller vad?!? *yeah*

Måste passa på att skicka en jäääättekram till EL för att du är så oerhört omtänksam!!

Dags för dejt med Mr Blund!!
Hörs och störs
Liljekonvalj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.