Mina bilder

måndag 13 juli 2009

Fy faaaan...

...vad jag plågar min kropp idag. Försöker variera arbetsuppgifter för att smärtorna inte ska bli ihållande. Far som en tätting mellan olika "stationer" och försöker hinna med allt som ska vara klart till morgondagen. Detta innebär att jag innan imorgon klockan tre ska ha följande färdigt:

-250 biljetter ska klippas ut i hårdpapp
-500 biljetter ska klippas ut i lite mjukare papper (tack och lov)
-hemsidan ska uppdateras - massor!!
-informationsblad ska skrivas och printas

För att då växla lite mellan arbetsställningar ränner jag ut och hjälper DP och sonen att kratta sten...ajsing bajsing lilla Cicci!! Detta är en plåga för ryggen och jag klarar bara tio minuter innan ryggen skriker och skär av smärta.

Masar mej snart in i duschen istället och håller paus i agendan...kan dock inte ge upp för dagen än... :(

1 timme senare...ingen dusch, naglarna fulla av jord och grillen tänd!! Är jag hopplös eller?? Skulle bara...tända fyr i grillen och fick syn på nytt ogräs som gett sej in på mitt territorium...*grrrr* Jag är juh inte den som bara drar upp skiten och ska ha upp HELA rotsystemet till ogräset. Så jag dök ner i makadamen och rotade upp skiten!! Nu är den borta för gott hehe :D Om tio minuter är grillen redo för "påsättning" (som sonen kallade det idag) :) så jag ska plocka ihop det som ska ut...ska bli gott med lite mat i magen!!

Väntar på att TB ska höra av sej...

Efter den sista meningen tog jag en liten paus och när jag skulle fortsätta skriva så hade DP lyckats gräva av telefonkabeln så jag har varit utan internet ett antal dagar. Är nu hemma hos mina föräldrar för att få undan lite mail och annat. På återhörande!!
Puss & Kram

Bengalia

1 kommentar:

  1. Hej Cicci!
    Glöm inte att tänka på en sak också..Du måste vila emellan åt..Vill inte att du ska gå in i väggen..För en sådan sak tar det tid att komma igen efter..Jag har själv gått in i väggen en gång och det tog tid att komma igen..Va rädd om dig..Vet också att du vill bara väl och ställa upp för alla..Men du måste också tänka på dig själv lite emellan åt..Ha en skön dag..
    Hälsningar
    Johan

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.