Mina bilder

torsdag 23 juli 2009

Vart tar lukten vägen??

Äntligen har DP skarvat in en telefonkabel så jag har tillgång till internet igen!! Varit lite jobbigt att vara utan ska avslöjas. Har dock kunnat ägna en hel del tid till att göra annat i ovädret. Donat lite i trädgården mellan skurarna samt gått igenom en hel del papper. Skönt att få undan den skiten. Ska snart ta tag i min överklagan och JO-anmälan som ska va klar innan den siste augusti. Planeringarna inför Barnens Dag har inte tagit vila en sekund känns det som. Hoppas vi har tänkt på allt och att det kommer att bli en lyckad helg.

I övrigt tröttar jag ut mej själv på något konstigt sätt nu för tiden. Analyserar och funderar mycket över livet och dess mening. Kommer ingen vart dock... :(

DP fick sin städhjälp igår..."Esmeralda" heter hon och hon är fan överallt med sitt pipande och städande. Hon står i dörröppningen och analyserar av rummet innan hon kör igång med städningen enligt planlagd rutt!! Sen städar hon utav helvete!! :o Nu är hon programmerad till att städa klockan 12 varje dag!! Vilken pärla ;)

Idag har jag varit på sjukhuset för att sätta in min spiral och jag säger bara...FY HELVETE vad ont det gjorde!! Jag grät av smärta första gången de skulle föra in sonden...ovanpå allt elände var han tvungen att göra det ytterligare en gång eftersom den första mätningen inte gick bra...när spiralen sen skulle in så skrek jag av smärta innan jag svimmade!! Fick den dock på plats men smärtorna i magen var inte nådigt grymma. Fick två värktabletter av sköterskan och beordrades att inte köra hem på ett tag. Har ingen aning om vad det var för dundermedel jag fick men jag har varit mer eller mindre utslagen hela eftermiddagen och kvällen. Först klockan åtta vågade jag sätta mej i bilen för att köra hemåt... :o

Träffade AC på fiket idag!! Kul att träffa henne igen... Fick henne att ställa upp på ansiktsmålning nästa helg!! Skeeetabra!! Nu ska vi förhoppningsvis vara så pass många så vi slipper stressa för att hinna med alla barn!!

Är för tillfället ganska off och orkar inte skriva så mycket men I'll be back!!
Önskar alla en skön helg!!
Puss & Kram

Ranunkel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.