Mina bilder

onsdag 29 juli 2009

Kan man stå och sova??

Vilken härlig dag det har varit!!

Väcktes av telefonen kvart över åtta i morse...Ni som känner mej veeeet hur morgontrött jag är...speciellt efter bara fyra timmars sömn!! ZzZzZzZzZ Naturligtvis svarar jag och i andra änden ringer dom om ett återbud hos psykologen och undrar om jag vill komma imorgon klockan tio...svarar trött, -Nej, det vill jag inte för jag behöver sova! *asg* -Oj, väckte jag dig? hörde jag rösten i andra änden. -Japp, svarar jag trött och ber dom skicka en eftermiddagstid eftersom jag inte har någon bil. Han bad om ursäkt för att han hade väckt mej och vi avslutade samtalet.
Nu vet jag varför jag älskar låten Zoombie!!! *ler*

När jag masade mej ur sängen vid halv tio såg jag att det hade ringt fler samtal men jag hade lagt telefonen under kudden för att slippa höra den...Jag är sååå smart!!*klappar mej själv på axeln* ;)

Fick ringa upp syster CN för att höra vad hon hade på hjärtat. Hon skulle med till fikaträffen i Krd idag så vi bestämde att hon skulle masa sej hit när hon var redo. När hon väl dök upp hade jag dragit till affären för att köpa kaffe... Väl hemma igen fixade jag lite vid datorn som skulle med till fikaträffen och sen packade jag ihop det som skulle med och vid halv fyra begav vi oss mot Krd. Glömde TOTALT bort att jag skulle stanna hos OR för att hämta upp lite grejor...*jackas* Körde till MAXI för att köpa engångsgrillar samt lite dricka innan vi fortsatte bort till Tivoliparken. Där slog vi oss ner i väntan på att de andra skulle dyka upp. FN var den första på plats och fick äran att se mej som nyckelpiga!! Sen kom MB, RN och HIH i tätt följd. Grillen startades och sen körde vi igång att måla olika målningar på varandra. Hade skitroligt under tiden och efter mat och målning spelade vi kubb!! På grund av RN:s oförmåga att pricka kungen vann jag och CN!!!!!! *yeah* Returmatch lovas dock!! Vi va i ärlighetens namn inte pricksäkra på en fläck!! :o



När vi packat ihop våra grejor tågade vi genom stan vackert målade som nyckelpiga, Hello Kitty, tiger och ett grönt monster!! Många blickar och skratt på vägen kan jag lova!! Tog oss ner till McDonalds för att köpa milkshake!! Den var sannerligen god och faktiskt den första för mej denna sommaren :D



Efter alla konstiga blickar gav vi upp för kvällen. CN körde mej hem och nu är det dags för mej att våldta John Blund!! Är sååå trött...ryggen värker...ögonen orkar inte hänga med längre... Natti natti och sköna drömmar!!
Puss & Kram

Kokospalm

1 kommentar:

  1. Ja du var så sannerligen söt som nyckelpiga:)

    Skulle bara säga att jag tycker att det låter så härligt, frigjort å skoj när du säger att du ska "våldta John Blud" *S*

    Hörs i kväll tjejen!
    Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.