Mina bilder

lördag 14 juni 2014

Fredagen den 13:e....

Telia avbokade på grund av sjukdom...
Hittade en extranyckel jag varit av med länge...
Skurade dasset och slängde in en maskin tvätt...
Haft en bubblande mage hela dagen...
Lyckades sova tre extra timmar...
Fixade soc-ansökan...
Datorn kraschade och jag fick hjärnsläpp...
Systemåterställning och efter fyra dryga timmar fungerade den igen...
Musens vänsterknapp slutade plötsligt fungera men efter ett par smällar fungerade den igen...
Hängde tvätten och samlade ihop till ytterligare en maskin...
Helt slut i kroppen...vila och sen träna...
Festival ikväll men vet inte om jag pallar...
Blev fotboll istället och fick se Holland utklassa Spanien vilket kanske inte var heeelt väntat. Eftersom jag håller på Holland var det ju bara kul!
Somnade innan jag lagt huvudet på kudden...

På återhörande...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.