Mina bilder

lördag 16 augusti 2014

Fullt ös medvetslös

Mår illa och är äckligt trött i ryggen idag. Dåligt planerat av mig då jag har massor att göra idag. Jag måste tömma källarlokalen på de sista fyra lådorna och ner till byhålan för att lämna papper på soc samt att jag har tvättid i källaren i eftermiddag. Jag har mängder med sängkläder som ska tvättas och tumlas och vägrar tvätta dem i lägenheten. De blir inte lika rena som när jag får dem tumlade så allt hundhår försvinner från sängkläderna.

Att ha värken från hell passar inte en sådan dag men med lite morgongympa kanske jag lyckas genomföra dagen i alla fall! Först ska jag ha i mig lite morgonkaffe och sedan får jag gympa igång kroppen här för orken är det inget fel på!

Det blev inget morgonkaffe...mjölken var slut och jag vägrar dricka utan så jag får snällt vänta tills jag varit i byn och handlat innan jag får min dagliga dos kaffe! Nåja...in i duschen istället då'rå!

Over änd out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.