Mina bilder

lördag 23 augusti 2014

Veckans överraskning!

Ja, inte fanken var överraskningen att jag skulle få tillbaka mina pengar inte. Hopplöst desperat läge just nu och jag får återigen sätta mig och skriva ett mail till företaget i England. Nej, veckans överraskning var att kära syster tagit sig ner från Södertälje för att överraska med ett besök! Hon har varit saknad sedan hon flyttade så det var verkligen kul att få träffa henne igen!

Idag är jag tröttare än trött och tittorna går mest i kors. Natten var lång och jag somnade inte förrän runt halv sex för att stiga upp igen strax innan sju. Alla tankar som maler i skallen tillsammans med värken gör att jag inte kan sova... Magen är i uppror och jag minns inte när jag senast åt en ordentlig måltid... 

Over änd out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.