Mina bilder

lördag 16 augusti 2014

Gubbjävel

Gårdagen blev inte alls som planerat och jag blev både arg och besviken när jag fick veta att ordförande inte alls hållit vad han lovat. Jag hade till på söndag på mig att tömma mina grejor i vår gemensamma lokal nere i källaren men i torsdags hade han sett till så att alla mina grejor blev körda till tippen. När jag således kom ner igår för att tömma de sista lådorna var nyckeln till lokalen borta. Jag ringde på dörren hos ordföranden i föreningen men det var ingen som öppnade. Han svarade dock i telefon när jag ringde en timme senare och då fick jag beskedet på att allt var kastat.

Jag blev skitsné och menade på att jag hade till på söndag på mig och jag fick till svar att de hade gett uppskov så många gånger (en gång har det hänt och även då hade han tagit nyckeln tidigare än bestämt) så nu kastade de allt som var kvar i lokalen. Tack för den idiotjävel...min symaskin fanns bland grejorna och även en hel del saker jag använder när jag fotograferar men det är väl inte mycket att göra åt saken...är det borta så är det borta :(

Det är tredje gången han bryter ett löfte gentemot mej och nu har jag mist allt förtroende för den mannen. Han är inte värd ett ruttet lingon i mina ögon och jag hoppas slippa se honom på ett bra tag framöver då jag är både ledsen och upprörd över vad han gjort... :(

Fattas väl bara att det kommer en räkning på det hela...
Puss & Pannkaka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.