Mina bilder

fredag 20 februari 2009

Har förmodligen varit dum igen...

...men jag har varit det för en GOD saks skull!! Efter en seg och rastlös förmiddag åkte jag iväg och handlade mat för kvällen. När jag kom hem stod sonen och bakade sockerkaka. Blev en god fika innan jag överraskade sonen med en timmes bowling!! Hade proppat i mej värktabletter för att klara av att spela åtminstone en liten stund. ML var med och vi "tvingade" med DP för att ha en rolig stund med sonen. Han verkade uppskatta detta starkt!! Vi hann knappt med två serier och DP utsågs till vinnare trots att jag hängde honom i hasorna. Hade vi fått spela klart hade jag säkert vunnit!! *ler*

Gick från bowlinghallen med en öm axel men kände mej nöjd ändå för att ha haft en rolig stund med sonen!! Det var värt all smärta!! Hoppas jag tycker likadant imorgon när värken förmodligen är värre än den är ikväll...*håller tummarna*

DP lagade MLs avgassystem som lät värre än en raggarbil. Trodde det var ett stort hål men när vi väl lyfte upp bilen så var avgasröret av i en skarv så han svetsade ihop det och bilen blev tyst igen!!



Åkte hem i snöyran för att laga mat. Ikväll serverades Taco's med en himskans massa tillbehör. Gott för magen!! Städade av i köket och fick undan all disk innan jag satte mej för att kolla igenom forumet på PB. Fick positivt besked angående mitt ena inlägg kring kom-igen.se vilket kändes bra!! Något att jobba vidare med i PB!! :D

Tog kontakt med RN för att ha en boooring dag tillsammans imorgon. Kvällen blir förhoppningsvis inte lika boring om vi tillbringar den tillsammans!! Varför sitta hemma och ha tråkigt när man kan ha tråkigt tillsammans?!? *s*

Nu ska jag iväg och hämta JR sen ska jag ha en TV-kväll!!
Ha en underbar kväll vänner!!
Puss & Kram

Amaryllis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.