Mina bilder

måndag 16 februari 2009

Vart tog helgen vägen??? :o

Står och gapar över hur snabbt helgen gick...jag hänger inte riktigt med för det var nyss fredag och jag trodde jag hunnit med att blogga men ICKE!! Någon stal ett par dagar här...*hmmm*

Fredagen stressade jag på som vanligt. Jag knatade ut till mamma och åt frukost samt solade 15 min. Skulle legat 20 minuter men det kändes som knivar i ryggen så fick nöja mej med 15. Begav mej till affären för att handla hem lite mat. Träffade på A där och hann knappt ner till banken förrän A ringde och bjöd upp mej på kaffe och bullar. Kan INTE tacka nej till CNs bullar så det var bara att bege sej dit efter bankbesöket.

Precis när jag skulle gå fick A ett samtal och avslöjade att han fått jobb på ett företag i Lund!! GRATTIS!! Var det inte fredagen den 13e??? *s*

Masade mej hem och fixade mat innan det var dags för mej att bege mej till Kristianstad för att gå på bio med ordförande i PB. Hämtade upp honom på vägen dit och tittade på Australia tillsammans. Underbar film!! Efter att ha släppt av RN begav jag mej hem för att vila lite innan det var dags att inta rollen som fyllechaffis!! Klockan tre var jag i Hässleholm för att hämta gänget som varit ute och festat på King's Head. Tydligen hade det varit ganska dött men de hade haft en hyfsat trevlig kväll.

Kom i säng vid fyra och sov ända till elva på lördagsmorgonen!! Hade ny soltid vid
ett och sedan var det dags att göra sej i ordning för 40-årskalas. Min äldste bror firades med öppet hus där det serverades exotisk planka. Min ryggvärk var inte nådig så jag stannade faktiskt inte mer än två timmar. Körde hem och vilade min arma kropp ett tag.

Kvällen bjöd på rödtjut och karaoke så det stod härliga till. Vi tog taxi till puben och jag beställde in nån mjölkdrink. Tog ett bloss med några ickekända på pubens innergård, fick nog för kvällen och GICK hem i den förbaskade kylan. (-13) Det tog närmare två timmar för benen att tina upp. Är huvudet dumt så får kroppen lida... :(

Söndagen innebar mer eller mindre sängläge...var för trött för att ta tag i nåt. Sonen var hos en kompis så jag hämtade honom på kvällen annars gjorde jag inte många knop!!

Idag har jag med hjälp av ML storstädat köket och jag känner mej så jääääävla duktig! Hoppas jag inte tagit i för mycke bara för det ska städas lite till imorrn innan jag ska på PB-möte. Känns hyfsat ok i kroppen just nu iaf!! Känner mej lite sliten dock och nu ska jag sätta mej och traggla skit med JR!!

Ha en goer kväll!!
Puss & Kram

Gerbera

1 kommentar:

  1. Tack än en gång för kommentar om mina bullar.. Du kan få receptet =)

    Så du gillade oxå Australia... En av de bästa filmer jag sett!!!

    Hörs under dagen!! =)

    Kramkalas

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.