Mina bilder

tisdag 10 februari 2009

Varför får den inte bara ligga kvar??? :o

Snövädret spelar oss ett spratt!! Den hinner knappt lägga sej förrän den är borta igen. Sonen har varit i pulkabacken med klassen idag och han lär va full av blåmärken imorgon eftersom han åkte med sopsäck under gumpen!! Dom hade iaf haft väldigt roligt och det är väl huvudsaken?!?

När solen tittade fram tog jag mej ut i trädgården för att fotografera lite. Blev dock inte så många bilder men allt är väl bättre än inget. Syster CN hörde av sej angående onsdagens fotografering nere i Malmö men jag har ännu inte bestämt mej för om jag ska följa med eller inte.


Planerade en eftermiddagspromenad med OR men det blev inte mycket mer än en shoppingrunda eftersom han skulle hitta en Alla Hjärtans-dagpresent. Det slutade med att kom hem med ett nytt knivset!! Hämtade ML vid stationen för att fortsätta hjälpa henne med körkortsteorin.

Innan dess åkte vi med DP in till Hässleholm för att handla på Maxi. Han skulle själv till OnOff för att spana in en minilaptop. Jag och ML dönade in i affären och lullade rundor där inne hur länge som helst. Köpte Guitar Hero till sonen som Alla Hjärtans-present. När vi väl va hemma igen började vi på maten. Ju fler kockar…desto godare mat!! Det blev en jättegod köttfärssås!! Efter en sen middag gav sej DP på att installera spelet och sen spelade vi Guitar Hero fram till Prison Break började samtidigt som vi pluggade trafikfrågor. Jag har hela tiden trott att det skulle va lätt som en plätt att spela spelet men det va bra mycket svårare än jag kunde ana. Sonen lyckades få hyfsat bra kläm på det hela!! Satt med körkortsfrågorna till halv ett sen hoppade vi i säng.

Hade dock svårt att somna på grund av mina smärtor i högerarmen. Imorgon får jag gå med min TENS tills det har släppt lite. Först ska jag köra ML till Kristianstad för att hon ska skriva teoriprovet halv nio. Håll tummarna för henne!!
Sov gott alla goa människor!!
Puss & Kram och en extra tanke till E ikväll!! Miss u!!

Fikus

2 kommentarer:

  1. Hej snäckan!

    Nu har jag lånat grannens dator så jag kan uppdatera mej på mina vänners bloggar...haha...hatar att inte ha dator *pnik å ångest* Dock ska den lämnas imogon igen...håll tummarna att min är färdigt SNART!!:)

    Varje gång jag läser på din blogg både förundras jag, blir orolig för dej, imponeras av allr DU HINNER MED?!?! Glöm inte att ta det lugnt vännen å vara rädd om dej:)

    Måna många varma kramar från "lilla" mej

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!!
    Förstår din panik...hoppas du ska ha din dator snart igen!!
    Ska jag va ärlig så vet jag inte själv hur jag hinner med...:o eller rättare sagt...hur f*n hann jag med att jobba förr?? Höll juh på likadant förr å då jobbade jag 10-14 timmar per dag å hade två små att ta hand om...fattar NADA!!
    Men jag lovar att jag e rädd om mej!! Jag har FAKTISKT slöa dagar oxå. Ska snart ha d igen och då kommer jag å våldgästar dej!! Tycker vi behöver en tjejdag tillsammans!!! :D
    Sköt om sej!! Finns här när du e tbx i etern!!
    Kramisar i massor!!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.