Mina bilder

söndag 1 februari 2009

Oooops I did it again...

Igår fick jag besök av min nye vän PG samt bonussyster ML. Hade en trött och inspirationslös fotosession sent på kvällen. Fortfarande stressad över att inte hinna med den förbaskade flytten. Önskar hyresvärden kunde ringa och säga att jag fick bo kvar...men ICKE!! :(

Somnade sent som vanligt...runt halv fem skulle jag tro. Hade ställt klockan på åtta men hade uppenbarligen stängt av den och somnat om för jag vaknade tio över tio. Mer eller mindre flög upp ur sängen för att sätta igång med det sista rycket. CN kom ner och hjälpte till och senare på eftermiddagen kom mina älskade föräldrar, min son och hans kompis för att bära ner resten av grejorna i förrådet. Blev imponerad av deras ork och tacksam för att dom är sååå goa!! Mamma hjälpte mej att städa så imorgon återstår ett par skåp i köket, tre fönster och golven i kök, hall och vardagsrum!! Har dessutom halva garaget fullt med grejor men ska ringa och flirta med fastighetsskötaren om jag kan ha garaget ett par dagar till eftersom tippen inte har öppet förrän på onsdag. Där är en hel del grejor som ska slängas!!

Kvällen tillbringade jag hos mitt ex...körde hem lite grejor till honom eftersom jag ska bo här tills jag hittat en ny lägenhet. Han skulle ut och festa med några kompisar och jag fick vara fyllechaffis. Vi åt kinamat och sen körde jag och hämtade en av tjejerna som skulle följa med ut. Medan de förfestade passade jag på att vila min rygg lite. Sonen stack till fritidshallen för att umgås med sina kompisar. Efter att ha hämtat sonen och sedan kört galningarna till Älmhult åkte jag hem för att fixa till i mitt nya rum. Packade upp lite saker samt satte sängen på plats och bäddade den. Tog en svängom på nätet innan det var dags att köra och hämta fyllisarna igen. Fick vänta ett tag utanför innan de kom. På vägen hem började det snöa och väglaget kändes förädiskt. Tog det lugnt hem och spelade musik för fulla muggar medan två i ekipaget somnade!!

Kom i säng vid tre men kunde inte somna. Klockan är nu kvart över fem...ögonen är trötta men det kliar i hela kroppen... :( Det känns som om jag inte kommer att få ro förrän allt är klart med lägenheten. Skulle inte förvåna mej om jag sover en hel vecka sen... :O

Ska i vilket fall som helst inta ryggläge för att få lite vila även om jag inte kan sova...
Förresten...fick en liten chock idag när jag läste att Ingo hade dött :(
Hanna Hedlund tog hem segern i Körslaget fick jag höra...tittade inte på det själv eftersom jag inte följt det...visste inte ens om att det var final idag...*ooops*

Bokat lunch med E på torsdag när jag ska ner till sjukgymnasten i Malmö...ska bli skitkul!! :)
Överger internet för en stund...hoppas ni sover gott och får en härlig söndag!!
Puss & Kram

Hyacint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.