Mina bilder

torsdag 22 maj 2014

Äntligen!

Väntetiden skulle vara ca 13 veckor men jag har fått vänta bra mycket längre än så. Igår ringde de dock och sa att de hade fått ett återbud och om jag ville ha tiden, fick jag den. De ringde klockan 13.15 och jag skulle vara i Ängelholm 15.00. Eftersom bilen var hemma tvekade jag inte en sekund och således var åtta månaders väntan över och äntligen blev min MR-skalle gjord. "Bara" 12 år efter olyckan.

Var nere och tog kompletterande prover igår och det var inte lite prover han ville ha. Sju rör blod fattigare men förhoppningsvis ett svar på varför jag är så innerligt trött och samlar på mig en massa vätska.

Sonen tyckte det var dags att ses och föreslog en middag hemma hos päronen vilket jag inte kan säga nej till. Smart som han är ser han självklart till att mormor får göra jobbet, med nyopererat knä och allt. Men som mamma sa....det finns alltid hämtmat! ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.