Mina bilder

fredag 23 maj 2014

Tom skalle...

Vad hände med min kreativitet och viljan att skapa? Jag sitter mest och tittar tungt på det som vanligen kan sysselsätta mig i timmar. Mitt pysslande.... Jag orkar ingenting längre och skallen känns tom  på idéer - den som normalt sett sprutar ur sig saker :( Lusten att göra någonting finns inte heller.... Jag kan sitta och titta på alla de kort jag gjort och undrar var jag fick alla de idéerna från för nu känns det bara öde och jag saknar det som fan. Inte ens kameran lockar - har snarare funderat på att sälja alla fotogrejor....

Jag är självklart glad för att medicinerna hjälpt mig men så här avtrubbad vill jag inte känna mig :( Jag känner mig för stunden mest trött och hängig och värmen som kom gjorde mig inte nämnvärt piggare. Dock var det härligt med strålande solsken igen! Första dagen med shorts faktiskt!

Samtidigt är jag uttråkad så det förslår. Smärtorna har inte lättat ett skit sedan Atlaskotan kom på plats. Kotorna verkar mer eller mindre leva sitt eget liv. Ska bli intressant att höra vad kiropraktorn säger på fredag! Jag är sååå sugen på att starta något eget men jag vet inte vad min kropp skulle klara av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.