Mina bilder

tisdag 15 juli 2014

Å regnet det bara öser ner...

14 juli
Idag är domningarnas dag... Ben och armar domnar i tid och otid och det är sååå irriterande :( jag får ju ingenting gjort...

Vill hitta min inspiration att skapa igen! Vet inte alls vart den tagit vägen men stiltje i skallen är det!

Måste snart masa mej ner till tandläkaren för att lämna in ett papper samt ner till kommunhuset för att lämna min soc-ansökan för augusti månad. Hoppas kroppen vill vara så pass medgörlig att jag får det ur världen idag!

Satt idag och talade om för mannen att flera personer rekommenderar nya Need for speed. Han tittar på mig och säger... -Den har vi redan sett!
Hmm, mitt minne sviker i vanlig ordning och var tvungen att fråga om han var säker på att jag oxå såg den vilket han sa att jag gjorde....

15 juli
Mina papper blev aldrig lämnade igår men idag har jag varit flitig och fått undan tre av fyra saker på min lista. Nu är det bara ögonbrynen kvar som ska plockas idag sen har jag fullgjort dagens punkter och känner mig helnöjd!

Semesterbeskedet kom idag och det blir trots allt en tripp till Öland och en påhälsning hos en god vän! Det ska bli skitgött att komma hemifrån ett tag även om jag kommer att sakna hunden. Hon har passning under tiden vi är borta och kommer att ha det mycket bättre hemma än i en varm bil.

Ikväll vankas kålpudding och en slappekväll utan dess like!!
Puss & pannkaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.