Mina bilder

onsdag 30 juli 2014

Pestdag

Idag är jag så innerligt trött på min värk och det gör ont så fort jag rör mig... Önskar så att jag kunde få en smärtfri dag där jag kunde göra allt det där roliga jag gjorde innan olyckan - utan att det ska ge bakslag i efterhand.

Är grymt sugen på att spela golf med sonen och det hade verkligen varit kul att få umgås med honom en sväng. Vi ses inte alltför ofta nu för tiden. Han blir 20 år i december och är sedan ett par år en självständig grabb som klarar sig själv. Han är extremt vuxen för sin ålder och jag antar att det lite är mitt fel då han blev heltidsboende hos sin pappa när han var 11. Jag klarade inte av att det var han som tog hand om mig istället för tvärtom. Skolan fungerade dåligt och han mådde helt enkelt inte bra av att pendla mellan två hem. Han gjorde själv valet att bo hos sin pappa och vi har träffats när vi velat. På helt andra villkor än när han bodde hos mig... Saknar honom gör jag dock varendaste dag!!

Min son är liksom mig inte mycket för "dösnack" i telefon vilket gör att vi hörs bara när vi har något på hjärtat. Varje gång jag försökt småprata med honom får jag höra samma sak...-Kom till saken, mamma! :) Numera vet jag att det är lika bra att gå direkt på sak och sen försöka småprata lite däremellan men han berättar inte mycket själv inte! Då får man dra det ur honom istället...

Vädret idag har varit kvavt as hell och jag hade förhoppningar om att det skulle bli åska men ack vad jag bedrog mig. Lite regn har dock fallit idag men det blev knappt blött på marken...

Värken från helvetet har inte släppt nånting och jag befarar att det blir en lång natt...
Over änd out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.