Mina bilder

torsdag 17 juli 2014

Sommar och sol

Värmen tar kål på mig och min värk blir bra mycket värre när det är varmt ute av någon underlig anledning. Menar...jag är ju mer avslappnad när det är varmt än när det är kallt ute. Ändå gillar kroppen kyla bättre än värme...

Idag har vi firat styvsonens 18-årsdag hemma hos mannens ex och hennes föräldrar. Trevligt och det bjöds på en supergod citronkladdkaka. Kan varmt rekommenderas att testa om ni hittar receptet någonstans. Ska själv kolla på nätet annars ska jag minsann fråga henne efter det!

Efter kalaset handlade vi middagsmat och jag var heeeelt hundra på att jag hade lagerblad hemma men ack vad minnet (återigen) bedrog mej. Nåja, det smakade minsann inte dumt att ersätta det med basilika och champinjoner istället. Smaken blev det iaf inget fel på och allt gick åt eftersom hunden fick köttet som blev över.

Nu är jag trött som ett helt ålderdomshem och ska stupa i säng här inom det snaraste.
Puss & pannkaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.