Mina bilder

fredag 25 juli 2014

Skånetur

Igår var vi ute på en liten Skånetur och besökte bland annat Ales Stenar och tog ett dopp i havet. Blir badrekord big time för mig i år då jag inte badat ute på två somrar. I år har det iaf blivit mer än ett dopp. Badet vi hittade vid Vättern i tisdags vinner överlägset - vilken lagun vi lyckades hitta!!

Tyvärr hade jag huvudvärk hela dagen. På vägen hem från Kivik störde jag mej något enormt på syrsornas jävla ljud som ekade i hela skallen. Faaan vad de låter - överallt!! När vi väl var hemma tog jag två Ipren som lyckades få bort skallabanken och en trött och sliten Cicci stupade i säng.

Idag blir det vila för hela slanten om jag ska orka följa med en sväng till Landskronafestivalen imorrn! Syster sol och General Knas ska spela och det vill vi inte missa!

Over and out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.