Mina bilder

fredag 25 juli 2014

Tragiskt

Med tanke på att jag lever på försörjningsstöd känner jag mej konstant bevakad av Socialtjänsten och Försäkringskassan. Jag kan därmed inte skriva allt jag känner för i denna blogg :( Tyvärr kan det göra mer skada än nytta men det är tragiskt att jag ska behöva tänka på vad jag skriver eller säger för att inte få det i baknacken senare. Måtte jag slippa dem snart - håller tummar och tår för att mitt ärende i Trafikskadenämnden inte ska dröja allt för lång tid... Misstänker dock att det tar sin tid eftersom hela jäbla Sverige verkar ha semester.

Vaknade klockan 03 i morse och hade återigen huvudvärk. Mina spända käkar är ett gissel... :( Det är bara att massera vidare och hoppas på att det släpper!

Solen skiner och jag sitter vid köksbordet och lyssnar på svalornas ihärdiga skränande utanför fönstret. Deras ljud skär i skallen... Måste de verkligen låta heeela tiden?? Funderar på att sätta in öronproppar för att få total tystnad vilket verkar stört omöjligt nu för tiden! Överallt är det ljud som är superjobbiga för skallen ihop med alla ljud som redan är där inne... Irritationsmoment som jag tyvärr inte lyckas koppla bort :(

Nu är klockan 07 och det är dags för Izas morgonpromenad...
Puss & Pannkaka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.