Mina bilder

torsdag 31 juli 2014

Ont ska med ont fördrivas

Idag kom straffet för allt bilresande och min värk är inte nådig idag :( Jag önskar att jag hade min TENS hemma men det blir väl till att spara ihop till en ny eftersom mamma verkade vilja ha tillbaka den hon en gång gav mej...

Med den brukade jag iaf få bort en hel del av nervsmärtorna genom att plåga mig själv med elektriska stötar. De får till slut muskeln att slappna av så att nervsmärtan släpper. Saknar min sjukgymnast och får snällt vänta en vecka till innan det är dags för nästa plågeriomgång med nålar. Så länge de lindrar min värk får hon sätta hur många nålar hon vill fast det gör jävligt ont...

Idag har jag inte fått mycket gjort. Tårarna har varit på väg många gånger på grund av värken och som grädde på moset upptäckte jag att det saknas nästan 3000:- på mitt konto trots att jag inte använt mitt kort idag. Jag fattar nada och måste ner till banken för att kolla vad fan det är som hänt... Fick riktigt ont i magen av detta och är orolig som attan för det är en hel förmögenhet för mig :(( Hoppas jag får några vettiga svar imorgon för jag skulle aldrig handla för de beloppen som är dragna från mitt konto!

Puss & pannkaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.