Mina bilder

söndag 20 juli 2014

Sjuk eller??

Ägnade natten åt att ha huvudet vid toalettkanten och har spytt som en galning. Jag vet inte om det är på grund av värmen eller om det är maginfluensa eller nåt skit jag ätit. Mannen har mått illa i flera dagar och mitt illamående började igår. Mår illa även idag och matlusten är lika med noll trots att magen knorrar som bara den.

Trots att vi mår skit begav vi oss ut med Iza i värmen. Vi hamnade i Sibirien i Ängelholm där mannen och Iza badade medan jag satt på stranden och gjorde snäckhjärtan i sanden.

Väl hemma igen känner jag mig så trött att jag skulle kunna stå och sova. Ska försöka få i mig lite mat och sen blir det lite vila på det.

Efter vilan börjar det bli dags att gå igenom vad som ska packas ner i klädväg inför trippen till Öland.

Puss & Pannkaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.